KPI GYMNASTIK | DANS | BOKSEMOTION
Status vedr. corona/Covid19

(Opdateret den 16. august 2020)

CORONA RETNINGSLINJER

Retningslinjer

For at kunne sikre en god og fornuftig oplevelse med sæsonstart lister vi her nogle retningslinjer, som skal følges for at kunne være en del af foreningen.
Uanset om vi er instruktør, bestyrelse, udøver eller forældre, er vi nødt til at overholde nogle retningslinjer, således vi sammen kan holde corona-smitten under kontrol og dyrke idræt på en forsvarlig måde.

Vi har alle et fælles ansvar for, at spredningen af corona-smitte fortsat kan holdes under kontrol, og for at vi alle kan dyrke idræt forsvarligt.

Kulturministeriets retningslinjer kan læses i deres fulde længde her.
Vi følger udviklingen af coronaen og opdatere løbende, såfremt der kommer ændringer til retningslinjerne.
For en god ordens skyld gør vi også opmærksom på, at retningslinjerne nedenfor ikke tilsidesætter sundhedsmyndighedernes og Rigspolitiets anvisninger, ligesom øvrig lovgivning er gældende.

Retningslinjerne finder du herunder:
Forældre/deltagere

– Respekter og efterlev de specifikke anvisninger fra din forening og instruktør
– Ankom omklædt til træningen og forlad træningsfaciliteten straks efter træning.
– Hold 1 – 2 meters afstand og undgå fysisk kontakt med andre deltagere.
– Husk god hygiejne før, under og efter træning.
– Forældre hjælp ved rengøring og afspritning af redskaber.
– Hold dit barn hjemme, hvis barnet viser symptomer som feber, løbende næse, hoste og muskelømhed – og forklar, at barnet straks skall blive hentet under træningen, selv ved milde symptomer.
– Sørg for at dit barn er klar til træning. Det vil sige, at dit barn er omklædt hjemmefra, har fyldt drikkedunk med navn på, medbringer eventuelt et håndklæde til at tørre sved af med.
– Sørg for at dit barn tager hjem/bliver hentet umiddelbart efter træning.
– Har I været på sommerferie i udlandet i tiden inden træningen, så forventer vi, at I følger myndighedernes anvisninger om eventuelt at holde børnene hjemme i en periode efter hjemkomst. I kan se de senest opdaterede rejsevejledninger herunder:

Se myndigheders seneste opdatering om rejser i udlandet

Luk menu