KPI Event arrangement

I KPI gør vi alt for skabe noget for vores medlemmer – Du finder på denne side en oversigt over vores forskellige arrangementer i KPI Hovedforening 🙂
Men du kan allerede nu tilmelde dig her:

Tak til vores sponsorer:

XL_ryomgaard_sponsor
kontur_sponsor
HN til facebook logo
worthkeeping_sponsor
Skandinavisk Dyrepark til facebook logo
Sportigan til facebook logo 1
Sundhedshuset til facebook logo 2
Djurslands Bank til facebook logo
fregattenjylland
Kattegatcentret til facebook logo
Bilbutikken til facebook logo
Guldsmeden i kolind til facebook logo
Bonderosen til facebook logo

Kontaktperson:
Nichlas Kruse Hansen

Tlf. 4143 9102

kpievent@outlook.dk

Besøg vores facebookside

Info fra kpi Event arrangement

Bevæg dig med KPI

Bevæg dig med KPI er et virtuelt løb, der kickstartes onsdag d. 23/9, hvor vi håber på at kunne sætte hele lokalområdet i gang med en virtuel løbe-, gå- eller cykeltur i uge 41-42.
Det virtuelle løb foregår fra din hjemmeadresse eller lige præcis der, hvor netop du har lyst til og ønsker at starte din tur. Du kan vælge at løbe/gå eller cykle følgende distancer:
DISTANCER:
3 km gå, løb eller andet – 30 kr.
5 km gå, løb eller andet – 50 kr.
7 km gå, løb eller andet – 70 kr.
10 km gå, løb eller andet – 100 kr.
15 km cykling – 50 kr.
30 km cykling – 100 kr.
DATO:
Bevæg dig med KPI løber af stablen i 5. – 18. oktober, hvor du selv kan bestemme, hvornår du snører skoene eller springer på cyklen på din tur.
Du deltager i konkurrencen om en masse fede præmier sponseret af lokale virksomheder på Djursland. som bliver udtrukket på vilkårlige startnumre. Det handler derfor hverken om at gøre det hurtigst eller længste distance, men derimod at hylde fællesskabet, hvor alle har en lige chance for at vinde en præmie.
STARTNUMMER:
Når du har tilmeldt dig modtager du indenfor kort tid en mail med dit unikke startnummer. Tilmelding foregår via dette link eller mail til KPIEVENT@outlook.dk, hvori du oplyser Navn, Adresse, Fødselsdato med efterfølgende betaling til mobile-pay box nr.: 2811RJ
HASHTAGS:
Brug gerne #bevægdigmedKPI i din træning og til løbet.
DET FÅR DU:
– Mulighed for at vinde en masse fede præmier.
– Unikt startnummer med navn som du selv printer.
– Du bestemmer selv din rute
– Fællesskab med resten af lokalområdet, når vi går, løber eller cykler alene
Følg vores Facebookbegivenhed her: Bevæg dig med KPI, hvor du også skal være med end velkommen til at uploade en masse billeder , når du er ude på ruten.
Husk til enhver tid at overholde myndighedernes anbefalinger i forbindelse med covid-19.
Vi glæder os!
KPI Hovedforening