STØT KPI HOVEDFORENING!!

STØT KPI HOVEDFORENING

Som alle i Kolind & omegn nok har opfattet er verden, danmark og Kolind ramt af den dumme virus Covid-19. den satte desværre en stopper for vores elskede sommerfest, hjorddrengens marked og muligvis det kommer julebal.

Alt dette får desværre den negative effekt for kpi, som hovedforening, af de manglende indtægter fra disse arrangementer gør, at ''klubben'' ikke kan løbe rundt. hvis vi ikke har en hovedforening, så har vi heller ikke nogen underafdelinger som fodbold, håndbold, badminton, gymnastik etc. til os allesammen.

derfor har vi lavet denne indsaling til at støtte kpi. du er velkommen til at sende lige præcist det beløb du har lyst til.

Alt du skal gøre er at logge på mobilepay og overfører det, du har lyst til nr. 997693 støt kpi.

Så er der også en klub til os allesammen næste år.
Luk menu